Bizim de gazdan çok fenaydı hatta ceviz kadar şişiyordu cerrahiye göster dedi doktor cerrahi de 1 yaşına kadar %70 iner 4 yaşına kadar tamamen gider dedi artık 4 e kadar bekliyorlar sanırım tabi dedi eğer morarır sertleşirse hemen getirin 4 buçuk aylık hala şişiyor bazen ama önceye göre biraz daha inik normal göbek nasıl ben bilmiyorum