saremomm_
Adana dayım havalar hem çok sıcak hem çok esiyor . Rüzgar çok . Ben fe tek uzun kollu çıtçıylı ve takım giydiriyorum ama sabah baktık kızım grip olmuş 3 ay 27 günlük şuan doktora götürüyorum öksürüyor bur u akıyor gözler kıpkırmızı .
Eşim benimle kavga ediyor ince giyinirsin üşüttü diye terlemekten daha çok hasta oluyor diyorum mal anlamıyor