elarr şapka hiç takmadım,eldiven belki ilk üç dört gün arada taktım. Eldiveni kesinlikle hemen çıkarın artık, elleri ile keşfedecek dünyayı takmayın. Şapka için bir şey diyemiyorum, havalar ılık aslında gerekli değil bence. Ben sadece dışarı çıkarken takıyordum, evde hiç şapka takmadım