Kızlar kızım dokuz aylık soydugumuz da kollarını ve göbek çevresini kanatır derecede kaşıyor doktora götürdüm alerji damlası verdi ama çokta işe yaramadı konusmuyo doktor klimadan olabilir mi diyorum olabilir diyo bişi siylemio böyle olan varmı bebeği uyuz filan deik egzama da yok lütfen yardım sinirlerim bozuldu