Sma ile başlamıştım çok gaz sancısı yaptı hipp devam ettim 4. Veya 5. Ayına kadar, Ek gıda başladık o yüzden kabızlık sürecimiz oldu bende evolvia aldım hâlâ da kullanıyorduk severek içiyordu gaz kabızlık ve hiçbir şey yapmadı kullandığım en güzel mama evolviaydı ama artık 2 numarasını zor buluyorum bende aptamile başladım zaten 11 aylık oldu çok sık içmiyor. Evolvia öneririm