myprincess1 3,5 aylık bebeği olanlar veyaaa bebeğinin bu zamanlarını hatırlayanlar uyanık Kalma süreniz nasıl ne kadardı ? Bizim uyku düzeni denen birşey kalmadı zaten ama uyanık Kalma süresi çok uzadı 10-15 dk olsa uyuyordu 1,5 2 saat uyanık kalıp
queenmother_ myprincess1 4 aylığız en fazla 2 saat uyanık kalıyor sonrasında uyutmazsam çok huysuz ağlak oluyor uyutuyorum bazen uzun uyuyor bazen 30 40 dakika
myprincess1 queenmother_ maalesef bizde o sire daha uzadı son iki gündür 4 saat içinde 15 dk menede uyuyor sonra ne yapsam uyumuyor ağlak bir vaziyette hep bugün zar zor bir saat uyuttum onun dışında yok
queenmother_ myprincess1 sürekli bir atak anlamadım gitti bir günü diğer günü tutmuyor uykuya direniyor uyumasa huysuz yatakta zıplıyorum artık uyusun diye