rosemihra Benim bebeğim 2 aylık meme mama destekli gidiyorum sütüm az bir süredir artmıyor da Aptamil kullanıyorum yeni hipp aldım ama bebeğimde biberon reddi başladı deneyemedim hipp i Aptamil gaz çok yapmadı ama kabızlık yaptı biraz. Geceleri 2 kere uyanıyor 10 gibi yatıyor 2 3 arası kalkıyor bide sabah 5 6 arası uyanıyor genelde ama dün gece yatmadan mama almadı memeyle uyudu 2 saat sonra uyandı mama daha uzun süre tok tutuyordu meme öyle değil çabuk sindiriyor hemen acıkıyor