Rez Hanımlar selam Komşuya gidecez de geçen haber verdik bu hafta müsait olacağını söyledi, ne götürsem bilemedim evde kek yapsam olur mu yoksa dışarıdan bir hediyelik mi olmalı ?
kayipbaliknemo Rez Bana tiramusu yapıp fanuslu kek standında getirmişlerdi Çok hoşuma gitmişti hem tiramusu hem hediye
nnoktaa Rez tupperware ürünleri bi ara çok meşhurdu. Arkadaşıma giderken güzel bir ürünün içine poğaça yapıp koymuştum.
belgin2 Güzel bir ev hediyesi alabilirsiniz yada güzel bir tatlı yapın bence kek belki o kişide yapar zaten fanusta falan güzel bir tatlı olabilir cheescake gibi tiramisu gibi daha şık durur bence
Rez badekuzeyguneyldz 3 yıldır taşındım o da ev sahibi ama kimse kimseye gidip gelmez bi etkileşim olsun dedim kahveye gidiyoruz yani :))) bilemedim işte ne götürsem diye