espalp sanırım bir kolide 10 tane var iki tane de tekli vermişler Ama bir kutusu açıldı. Bnm kızım da 4 aylık doğduğundan itibaren mama veriyorum cnm hiç emmedi 2 hafta kadar sağdım azıcık olan sütüm tamamen kesildi. Aptamil 1 kullanıyorduk süt alerjisi olduğunu öğrendik ve doktorumuz similac alimentum verdi kızım onu içmedi kustu ağladı çok sonra doktorumuzdan aptamil progemin as istedik onu sevdi vanilya aroma verici atıyorum içine öyle içiyor similaclarda kaldı 🤷🏼♀️