hasibe04 Hanımlar oğlum 7 aylık yürüteç almamakta çok kararlıydım zararlarından dolayı ama artık dayanamıyorum çok mızmız sizce almalımıyım
papatyam-34 hasibe04 7 aylık kızım var 1-1.5 aydır kullanıyorum günde 15-20 dakika koyuyorum sonra kendi de sıkılıyor zaten oğlumda da kullanmıştım bir problem olmadı bizde 🙈 Kızım çok kucakçı sürekli beni istiyor bende yemek yaparken yürütece koyuyorum öyle yanımda duruyor ☺️ Yürüme arkadaşı da var onu da çok seviyor ama onda tek bırakamıyorum tutunup kalkıyor ve düşebiliyor o yüzden Yürüteç bana daha iyi geliyor
balyanakannesi_ hasibe04 zararlarından bahseden bir sürü doktor varken evde bebekle baş başa sürekli mızırdanma sesi duyan anne bir tane bunalıyor olabilirsiniz çok normal bebekler artık bu aylarda yatış modunda olmak istemiyor kucakta tutmak çok başka zor şahsen benim oğlum 6 aylık 9.5 kilo nasıl taşıyayım mecbur kaldım ve aldım saatlerce gün içinde 2-3 kez 10-15 dk olacak şekilde koyuyorum zaten şuan mantığını anlayamadı oturuyor önündeki oyuncaklarla oynuyor
Usnac1995 hasibe04 Aman ya herşey zararlı diyolar 😂😂 Alın tabi ki hem bebek eğlenir hem siz azıcık rahat edersiniz Kalkıpta yarım saat bırakmazsınız zaten. Gün içinde 3-4 kere en fazla 5-10 dk bırakırsanız hiç bir şey olmaz Zaten yakında emekler ve yürüteç istemez Bende 6 aylıkken başladı 8 aya kadar bindi El almak daha mantıklı temiz birşey. Çünkü 2-3 ay biner en fazla
denizalismom hasibe04 ben yürüme arkadaşı aldım ama sevmedi . Sadece üstündeki oyuncaklarla oynuyordu. 9. Ayda kullanmaya başladım rahat ettim cidden . Sürekli kucak istiyordu bel fıtığı oldum 😂
belgin2 Bende almayacağım diyordum ama aldım valla dayanamadım oğlum 8 ay 23 günlük 1-1.5 aydır kullanıyoruz günde birkaç kez 10-15 dakika en azından onu yürütece koyup mutfakta yanıma alıyorum ek gıda kahvaltı vs hazırlıyorum çok kucakçı bide 10.50 kg taşıyamıyorum uzun süre arada kullanarak nefes alıyorum bence dikkat edildiği müddetçe bir sıkıntı yok bizde yürüteçte büyümüşüz ben sürekli yanında oluyorum ne olur ne olmaz bir yere takılır vs diye birde ayağını tam basıyor ona dikkat ediyorum
ffulya hasibe04 mız mız bebek yürütrç de sevmiuor bnm oğluma aldım 10 saniye dırup inidiryeyim diye bağırıyordu
Cadisilae hasibe04 önündeki oyuncaklarla ilgilenecek zten bu ayda. Onun yerine mama sandalyesine yapışan oyuncaklar var onlardan alın.
aydint Kızım Nerdeyse 7 buçuk aylık,hoppala zıp zıp almıştık onu kullanıyoruz son zamanlardaki favorimiz o, hem aklım kalmıyor hemde o eğleniyor, süre de tutmuyorum açıkçası ne zaman bunalsam durduramasam koyuyorum
trkmn06 hasibe04 asla almam dediğim şey şuan bizim hayatımızı kolaylaştıran şey oldu hem beni hem bebeğimi rahat ettirdi Zararları illaki vardır ama anne bebek ilişkisini bir nebze olsun daha huzurlu hale getiriyor 🌸
pantenkelebek hasibe04 kızım 7 aylıkken biniyordu bi sıkıntısını görmedik yaşında da yürüdü çok seviniyordu binince bende azıcık rahat oturuyordum