mommommmm 47 gün oldu sezeryan olalı nokta kadar bir delik var Ordan kan geliyor kapanmıyor bir türlü benim gibi olan var mı kontrole gittiğimde sorun yok demişti ama içim rahat değil ya korse taktım ondan kaynaklı olma ihtimali var mı nasıl kapanır acaba ?
ramazanyigit Geçmiş olsun canım aynı sorunu bende yaşıyorum dikişin bi başında bi sonunda var sıkmalı pansuman yap dedi annem orayı sıkıp temizliyor baticon ile pansuman yapıyor 3 ay süren bile varmış ne zaman biter söylemedi
mommommmm ramazanyigit ay seninki de ufak bir delik mi canım sıkmaya korkuyorum ya ben acımıyor mu ?🥹🥹