Kızlar günaydın
dün akşam eşimle dışarı çıktık neyse bebeğim uyanıktı arabadan indik bir süre yürüdük falan uyudu sonra eve geldik yatagına aldık normalde böyle olduğunda uykuya devam ederdi bir kaç kez ailemizden gelirken de uyurdu neyse uyandı aglayarak kıcagıma aldım aama uzun süre sakinleşmedi göz yaşları aka aka agladı hiç bir şeyi kabul etmedi eşim aldı oyun oynamaya falan çalıştı müzik açtık yok yarım saat sürdü sanırım anca daldı uykuya kundak yaptım öyle pıs pısladım eşim de korktu mu acaba diyor ben sesi duyup gittiğimde battaniyesşni tutup çekiştirmişti yanlara sıkıştırıyorum küçük bir şey olunca ayaklarıyla itip açıyordu ne oldu da böyle oldu anlayamadım zaten 2 gecedir çok sık uyanıyor ve gece 💩 kaka yapıyor çok nadir yapardı bunu genelde sabah yapıyor of gece çok çaresizdim şimdi bir sorayım dedim