happyymomiii Sezaryen olalı 3 sene olacak ama göbek benimle kaldı çok sinir bozucu ne olur bi çözüm söyleyin nasıl gidecek buuu? Spor mu ,diyet mi,güzellik miiii dümdüz nasıl olacak bu
lceLady happyymomiii Sezaryen gobegi diye birsey yok aslinda Normal dogumdan sonrada oluyor 3 sezeryan oldum bende Simdi 60 kgyum rejime dewamke Sürekli egzersiz yaparsanız sizin icin daha iyi olur vucud oturana kadar Sadece gobek kaldiysa bolgesel calismaniz daha iyi olur
queenmother_ happyymomiii ay benimde öyle 4 ay oldu doğum yapalı eski kiloma döndüm toparladım 165 boy 53 kiloyum ama göbek var gitmiyor nasıl düz yapabilirim
minnakkofte lceLady sezaryen göbeği diye bişey var aslında çünkü kesilirken kas dokusu da kesiliyor.herkeste olmayabilir misal karnı hamileyken küçük olan şanslıdır
Avera Ben 4 aydır diyet ve egzersiz yapıyorum. Epey düzeldi. Alt karında hala hissizlik ve sarkma var ama ilk zamana göre çok çok iyi durumda. 3 yıl aradan sonra verdim kilolarımı