isimayayata Merhaba kızım 13 Aylık Ve yürüyoruz Gaziantepte Yaşıyoruz ve havalar yazın burda çok sıcak oluyor , İgor Sandalet Ayağı Vurur mu Terletme Yapar mı bilmiyorum yoksa çoraplı giydirmem Gerekiyor Bana Bir Yardım Edin Lütfenn
denizalismom isimayayata oğlum 14 aylık olacak vicco kullanıyoruz şuan . Bizde Diyarbakır dayız . Alırsam yine vicco alırım sandaleti .
prensesanesi01 isimayayata valla LCW aldım çok da güzel Gebze’ye daha yaz gelmedi maalesef o yüzden evin içinde sürekli ayağında çok güzel
Nrkzy isimayayata ben ikisini de giydiremedim oğluma viccodan sandalet aldım ayağı tombuldu bantlar kavuşmadı igora zaten ayağı sığmadı en rahat crocs oldu. 2 yazdır hep crocs giyiyor .Bence önü kapalı olsun yeni yürüdüğü için tökezler parmakları acır onu da göz önünde bulundurun takılabilir önü açık sandaletlerle