Kevserberatt ben bardakla verdim biraz içti, sonra içmedi. Annecim artık biberon yok bak dişlerin çürümüş dedim anlattım. Öylece bıraktık. Aglamadı çok şükür biberona. Emzik daha zor olmuştu bıraktırmak. Ben sadece gece yatarken veriyordum bu arada, sizinki 3 öğün olduğu için daha zor olur tabi. Yemek yesin artık diye bahadır günde bir vermeye başlamıştım biberonu