Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 aylık 2 aydır geçmeyen kaşıntılı egzaması var besin alerjisi yapıldı ama bir şey çıkmadı kaşıntıdan uyuyamıyor geceleri immünoloji bölümüne de götürdük kortizonlu krem verdiler bir kez kullandım iyi geldi ama devam etmek istemiyorum. Ankara da doktor önerebilecek olan var mı acaba