Anneler kızım 19.5 aylık sın 1 haftadır geceleri çok uyanmaya başladı yine. Normalde gece uyanıp kendisi uykuya geri dönerdi. Ama daldıramıyor şu an uykusunda ağlıyır mızmızlanıyor. Gece memesini keseli çok oldu. Diş desem daha geçen hafta iki tane diş çıktı patladı ve damaktan çıktılar. Hasta desem değil. Atak desem ataklar bitmedi mi?