1 aylık bebeğim var. Kızım da 17,5 aylık. Yani yeni doğum yaptım. Nedense pek hatırlamıyoeum ama 4. Aydan biz de çok çektik ve malesef uzun sürmüştü. 1 yaşa hatta 14 aya kadar biraz zor. Diş vs başlıcak sonra. Ama şimdi kızım maşallah bizle uyuyup uyanıyor. Sadece gece 1 kez acıktıgı işin uyanıyor. Yani kendime tesellim iilk kızım. O yüzden oğluşa sabrediyorum. Gaz sancısı çekiyor 1 haftadır yapacak bişi yok.