23 aylık bebeğim normal Aptamil mama kullanıyordu. Eczanelerde bu ürünün artık satıştan kalktığı ve yerine Pronutra’nın sunulduğu söylendi. Biz de yeni ürünü aldık ancak bebeğimde gaz, ağızdan ve burundan kusma, dışkı renginde değişiklik gibi sorunlar yaşandı. Benzer sorunları yaşayan birçok kişi var. Neden eski mamayı satıştan kaldırıyorsunuz? Şimdi mama değişikliği yapsam tekrar aynı sorunları yaşayacağım. Mamalar arasında en iyi geleni bulmuştuk, o da piyasadan kalkıyor.