rumeysayilmaz Kızlar selam. Bebeğim 3 aylık ve yaptırmam gereken kanal tedavisi, dolgu, imlant ve diş taşı temizliği var. Bebeğimsadece anne sütü ile besleniyor. Diş tedavisi emzirmeye engel midir?
meyvelipasta888 rumeysayilmaz ben emziririken yaptirdim dis hekimi sorun teskil etmedigini yaptirabiliecegimi soyledi
byrmm rumeysayilmaz iğne vurduğu için anestezi hemen emzirme dedi bana ilk sütü sağ at çöpe sonra emzir bişey olmaz dedi öyle yaptım canım. Ama psikolojik mi bilmiyorum anstesi o gün sütümü azalttı sende dikkat et ekstra süt yapan şeyler ye azalmasın. Benim bebişte üç aylık geçenlerde gittim yaptırdım.
denizalismom rumeysayilmaz ben geçen ay yaptırdım 13 aylıktı oğlum . 20 lik diş çektirdim. Doktora emzirdiğinizi söyleyin ona göre ilaç veriyor. Antibiyotik de kullandım 2 saat sonra emzirdim . Ya da önce emzirdim sonra ilaç aldım . Zaten sık sık emmediği için sorun yaşamadım