Lilyaduademirci Kızım 7bucuk aylık pazartesı vurdurmaya gidicez ama benim endişelerim var acaba huysuzluk yaparmı ateş yaparmı iştahsız olurmu vurduran anneler beni bilgilendire bilirmi lütfen🙏🏼
Bitirik Merabalar bu sali vurdurdum bende bebegim 3 aylik vurdurdugumuz yerde sislik oldu ve o gun sadece 37 ye yukseldi atesi onun harici cok ufak bi huzursuzluk baska bi seyimiz olmafi bizim sukur
zeynepzeze 2 gün biraz huysuz ve yorgun oluyorlar. Bize aşı yapılınca hemşireler hemen calpol veriyordu. 4 saat sonra da evde ben veriyordum. Baya rahatlatıyor. Birde bacağına kolonyalı pamuk koyun.