uykuyusevmeyenbebe
Tam bu sıralarda bir uyku gerilemesi var, bizim de biraz uzun sürdü, çıldırtıcıydı ama düzeliyor gerileme bitince.
Özellikle öğlen uykularında da tek uykuya mı düşmek istiyor acaba diye düşündürtüyor ama geçici bir süreçmiş. Bi gun tek bi gun iki uyku yaptırmaya çalışma şeklinde ilerleyip, tek uyku yaptığı günler gece uykusuna erken geçirmek gerekiyor.
Ben de çok direndim ama tek uykuya düşmek zorunda kaldık maalesef, adaptasyon süreci sancılıydı ama 15 aya doğru düzene girdi.
Sonuç olarak uyku gerilemesi var, elinizden geldiğince gündüz 2 uyku yapmaya çalışın kısa da olsa çok zorlamadan, akşam da o günkü uyku durumuna göre düzenleyin. Çekilme bitince zaten daha rahat uykuya geçiyor olacak, o zaman da gündüz uykuları 1 mi devam edecek 2 mi onu görüyor olursunuz.