Merhaba canım anneler kızım şu an 6 aylık doktorumuzun tavsiyesiyle beş buçuk aylıkken ek gıda tadımlara başladık ilk başta her şey çok güzel gidiyordu ama birden verdiğim zaman kusmaya başladı ilk başta çok az kustu devamı gelmedi ertesi günü gene yemek yedirirken ilk başta çok az miktarda kusuyor ama yediği yemeği değil benim sütümü ben devam ettim vermeye bu sefer ağız dolusu benim sütümü kustu iki gün ara verdim beni emdikten sonra bir kusma falan olmadı başına gelen var mı ne yapmalıyım neyden oluyordur sizce yarın tekrar deneyeceğim İnşallah olmaz