Merve1507
Oglusgul
Blackcloud
biseykab
Merhaba kızlar k.bakamayın uyuya kalmışım gece 🤦🏻♀️
Bir günümü anlatayım size
Sabah uyanınca sirkeli su içiyorum ( 1 yk elma sirkesini 1 bardak suyla karıştırıp )
Öğlen 14:00 kadar sadece sıvı besleniyorum
Su,yeşil çay ,şekersiz kahve
14:00 kahvaltı yapıyorum 2 yumurta domates salatalık yeşillik ekmek ve şeker asla tüketmedim bu süreçte
Kahvaltı sonrası 19:00 kadar aynı şekilde sadece sıvı tüketiyorum 0 kalori şeyler su,sade soda vs gibi akşam yemeği 19:00 yiyorum
Akşam yemeğinde ayrı yemek yapmıyorum çocuktan dolayı zor oluyor ayrı yemek yapmak ve uzun süre devam ettirmek da mümkün olmuyor o yüzden hem zaman olarak hem maddi olarak zorlamaması adına normal pişirdiğim yemek neyse porsyon kontrolü yaparak tüketiyorum örneğin sebze yemeği pilav yoğurt yiyeceksem 3 kaşık pilav yarım tabak sebze yemeği 1 kase yoğurt tüketiyorum
Akşam yemekten sonra kahvaltı yapana kadar sıvı tüketiyorum