Hanımlar merhaba 😃 kızım 44 günlük emzirme sonrası doymayınca 60 ml mama veriyorum. Bu şekilde meme ve mama giden varmı acaba. Mama miktarını ne zaman arttırdınız doktorumuza sormayı unuttum sizler nasıl yapıyorsunuz fikir almak istedim. Hemen hemen 4 saatte bir mama istiyor sizin bebişler nasıl :)