Kızlar merhaba oglum 19 aylık suan su son 2 haftadır bı anda asırı sınırlı asırı bagırıyor bagırarak cıglık atarak tepkıler verıyor elınden bısı alınsın veya ıstensın çığlıkla yaptırıyor ısını kendını yerlere atıyor gun ıcınde sureklı aglamaklı durup dururken ne yapmam lazım bana da hıc gelmıyor sakınlestıreyım kendıne bırakıyorjm aglasın gecsın dıye daha beter bagırıyor kucagıma bıle alamıyorum sınır anında kendını atıyor kucaktan acaba doktora bır psıyatriye gıtsek ne yapsak normal mı bu durumlar suan bıle uyutuyorum uyumuyor uykusunda bıme cıglık atıyor bagırıyor gecelerı bagırıyor