perikiz42_ koca insan mı bu 11 yatsın bebeklerin bir gelişim saati vardır 20:00 de başlar ve en verimli saatlerdir. Eğer bu düzene uyuyorsa hiç bozmayın, tabi uyumayan bebeğe birşey yapılmıyor o ayrı. benim de oğlum 20 aylık kışın 19:00 da yazın 19:30 da uyur asla değişmedi. Babası geç gelse bile yarım saat oynar ama düzeni değiştirmem. Eğer hafta sonraları eşiniz evdeyse o görmediği zamanları hafta sonu daha fazla zaman geçirerek değerlendirebilirsiniz