Kızlar 4.ayda başlanıyor biliyorum demir ilacı ama bir şekilde gidemedik doktora 1 aydır araya taşınma süreci girdi maf olduk dahada uzağa gittik şimdi daha yeni kendimize geldik Kızımı yeni doktora götürecek. 5 ayda demir ilacına başlasa bir sıkıntı olur mu ya. Biraz geç kaldik😟