Kızlar üç yıl olacak sezaryen oldum. Fakat ayva gibi göbeğim kaldı çok üzülüyorum neyle gider bu spor mu kilo vermek mi?? Ney bunun çaresi eskisi gibi düz karınlı olmak istiyorum. Güzellik merkezlerindeki yapılan işlemler gerçek mi acaba ya da spor fayda ediyor mu gerçekten? lütfen bu durumda olanlar beni bilgilendirebilir mi?