Kızlar 1 hafta önce doğum yaptım bebeğim 2300 gram doğdu küveze girmedi çok şükür eve gelmiştik ama kızım şu an da oldugu gibi hiç uyanmak istemiyor bakın aklınıza ne geldiyse yaptım yok uyanmıyor sütümü mecbur sağarak veriyorum uykudayken , ve kızım sarılık oldu iki gün hastanede kaldık ve çok şükür atlattık eve geldik bugün ama yine uyanmıyor yine olur diye korkuyorum ne yapacağımı şaşırdım lütfen tecrübeli annelerden öneri tavsiye istiyorum ne yapacam ben 😪😪😪😪😪😪😪😪