29 aylıgız . Hiç bir bez bırakma sınyalımız yok okudugum kadarıyla . Mesela bezı kuru kalkmıyor . Tuvaletını yaparken saklanmıyor yada rahatsız olmuyor. Ona şu hayvanlı kucuk cocuk klozetınden aldım sifon sesı felan cıkıyor bır kac defa nasıl kullannılması hakkında gosterdım kıyafetsız oturmak ıstemıyor . Sıfona basıp kacıyor sadece oynamak ıstıyor . Anlatıyorum ne için kullanıldıgını aslında bılıyor ama sanıı korkuyor ve erkek cocugu oldugu ıcın cokta zorlamak ıstemıyorum ama bezını cıkarıp bı oturLım felan dıyınce bıle kacıyor. Havalar yavastan ısınıyor baslarım dıye dusunuyordum ama bılemıyorum daha baslamadan moralım bozuldu ne yapayım bıraz daha beklemelımıyım?