Selamın aleyküm kızlar. Benim bebeğim 12 aylık emziriyorum kilo vermeye başladım. Emzirip kilo verirken sizler sütünüz kesilmesin diye neler yaptınız. Fazla kilolarım var vermek istiyorum ama bana hep iste sütün kesilir falan diyorlar. 2-5 litre su içiyorum diyorum bu sefer sütünde vitamin olmaz diyorlar. Sizler neler yaptınız. Nolur bilgi verin bana. Ben şöyle yapıyorum hep vitaminlerimi alıyorum sabah. Sonra kahvaltı yapıyorum ama ekmeksiz. Zaten kahvaltıyı öğlende doğru yaptığım için o arada pek bir şey yemiyorum. Akşam yemeği yiyorum biraz ve saat 7den sonra hiçbir şey yemiyorum. Tatlı yememeye çalışıyorum bastırmak için hurma kuru incir yiyorum ve bol bol su içiyorum. Sizlerin tavsiyesi var mı şunu da yap diye ya da yanlış yaptığım bir şey. Şimdiden teşekkür ederim 🌸