Ahsensmom_ 4.ay atağı olabilir ama evde ve kendi yerinde uyuma isteğini benim kızım asla bırakmadı 17 aylık olacak hala ne gündüz uykusunu ne de gece uykusunu hiçbir yerde uyumaz uyusa da 5 dk sonra hemen uyanır biz bunu aşamadık malesef umarım sizinki geçici bir süreçtir sağlıkla büyüsün inşallah 🌺