liyadenizinannesi Arkadaşlar merhaba bebeklerinize demir ilacı ve d vitamini olarak hangi markaları kullaniyosunuz bebeğim 4 aylık doktor ferrumm verdi ama kabızlık çok oluyor diyorlar d vitamini de ocean D3 kullanıyoruz
Aloneangel_ liyadenizinannesi d vitamini de demiride ocean kullandım ama malesef demiri düşük çıkmıştı