Bebeğim 17 günlük, anne sütü alıyor. Her emzirme sonrası üstten gazını uğraşsam da çıkartmıyor sonra o bağırsaklarına iniyor. Ama çıkarmaya uğraşırsam bu sefer uykusu açılıyor uyumuyor tekrar emiyor tekrar gaz oluyor. Anne sütü alan bebeklerin çıkartmaması normal olabilir diye okudum ama bilmiyorum. Siz de bebekleriniz de böyle sorunla karşılaştınız mı? Neler yapıyorsunuz