İyi akşamlar kızlar, yarın bebeğim tam 17 aylık oluyor ama kafama takılan bazı noktalar var. Kızım bana düşkün değil gibi hissediyorum. 2 aydır annemlerdeyiz, normalde kızımı tek büyütüyorum, gurbetteyiz, görev yerimiz farklı bir şehirde, bayramda annemlerin yanına gelmiştik, biraz kafa dağıtalım diye kaldık geri gitmedik. Biraz uzun olacak kusura bakmayın lütfen, kızım bebekliğinden beri çok sosyal bir bebek, insan canlısı resmen. Herkese gülücükler saçar, girdiği ortama hemen uyum sağlar, farklı bir misafir gelse ilk başlarda biraz yadsır yanımda durur ama sonra alışır yine uyum sağlar fakat beni sonrasında aramaz hiç. Mesela ben 2 aydır anneme bebeğimi bırakıp işlerimi halletmeye dışarı çıkıyorum ya da dedesiyle kalıyor bazen ama beni o süre zarfında hiç aramıyor, saatlerde dışarıda kalsam da yine aramıyor, eve döndüğümde de aşırı tepki vermiyor, seviniyor, gülüyor, uzun süre görmediği için olacak ki özlüyor beni, yanımdan ayrılmak istemiyor, gözleri beni arıyor, peşimde dolanıyor, gelip sarılıyor sonra gitmeyeceğimi anlıyor tekrar oyun haline devam ediyor. Bugün pikniğe gittik, ben de lavaboya kadar gittim daha sonra annemler beni çıkışta almaya geldiler, annem arabadayken kızıma “anne nerede” falan diye sormuş sanırım, kızım da arabada farklı şeyleri keşifle meşgul olduğu için tepki vermemiş, arabada genelde dikkatini çekecek şeyler oluyor çünkü. Ben arabaya bindiğimde de annem demesin mi “bu kız da anneyi hiç aramıyor nasıl oluyor bu böyle diye” kafama zaten takılıyordu şimdi daha da çok takıldı. Biz güvenli mi bağlanamadık acaba diyorum. Çok üzülüyorum, kızımı tek başıma büyüttüm, her şeyi ile ben ilgilendim, kendim de eğitimciyim, sırf anne sevgisinden ilgisinden mahrum olmasın diye ücretsiz izine ayrıldım, her şeyi ile kendim ilgilenmek istedim ama bebeğim beni de eşimi de annemlere de bıraksak kayınvalidemlere de bıraksak ya da güvendiğimiz tanıdığımız kim olarsa olsun bıraktığımızda bizi aramıyor. Bu durum da kafam da çok soru işareti yaratıyor, lütfen bir şey diyin, bağlanmada mı sorun yaşadık biz