Bugün kalça çıkığı ultrasonu için doktora gittik ve batına da bakıldı karaciğerinde 5 mm anekoik kiste rastlandı yazıyordu ultrason sonucunda.doktorumuz bunun annein hormonlarından geçebildiğini bazen bebeklerde yumurtalıklarda da görülebildiğini fakat önemli olmadığını söyleyerek 1 ay sonra büyüyüp büyümediğine bakmam için kontrole çağırdı .böyle bir şey yaşayan oldumu acaba ister istemez tedirgin olduk🙄