Merhaba emzirmeyi sonlandırmaya çalışıyorum ilk günüm kademeli yapsam daha iyi olurdu biliyorum ama oğlum kabul etmedi. Göğüslerim çok şişti bize ağrıyor. Çok az sağıyorum ama ağrısı geçmiyor. Bazı yerlerde sıcak bazı yerlerde soğuk uygulama diyor hangisi doğru ve başka neler yapabilirim acaba? İlk gecemiz nasıl geçecek bilmiyorum çok tedirginim ağlamak geliyor içimden 😭