Merhaba; oğlum 10 aylik ve oto koltuğunda eskisi gibi haliyle durmak istemiyor. Bir süre sonra hep bir ağlama krizi katılma durumu ve kucağıma inip almasam 1 saat boyunca ağlayabilir hic durmadan. Nadiren bazi zamanlarda uyudu oluyor ama genelde bu son 2-3 aydir bu sekilde. Bu sekilde olan bebekleriniz varmi neler yapiyorsunuz? Önerilere acigim:)