Arkadaşlar 45 günlük olduk göbeğimiz hala çıkıntılı normal göbek deliğine henüz dönmedi 😔 neden anlamadım. Gördükçe rahatsız oluyorum bastırdığımda sertlik yok bişey de yok. Doktorum da en son karın kasları güçlendikçe düzelecek demişti arkadaşımın bebeğinin göbeği düştükten 1.5 hafta sonra düzelmiş