13 buçuk aylık kızım bugün durduk yere ağlama krizine girdi, ara ara ağlaması şiddetlendi. İlk 3 dişini çıkarırken böyle bir sorun yaşamadık yani hafif huysuzlugu vardı, bugün kucakta bile sakinlesmedi. Zeytinyağında karanfil bekletip sürdüm damagina sonra sustu. Dişten dolayı mı böyle yaptı? Sizin bebekleriniz nasıl diş çıkardı?