babygirlandcatmom Kızlar bu posttan açmıştım ama kaybettim tekrar memnun kaldığınız hastane doktor önerisinde bulunur musunuz özel veya devlet hiç fark etmez yeter ki doktor iyi olsun
TwinadoMom babygirlandcatmom medical parkta arda bey var. Ben çok memnun kalmıştım ilk kızımda gidiyordum. Etrafımda duyduğum kadarıyla da giden herkes memnun olduğunu söylüyor
merry776_ babygirlandcatmom aliaga devlet hastanesi yasemin ayvacı doğumumu yaptı sezeryan yapıştırma diye geçiyor sanırım özelde de aynısı yapılıyor çok memnunum hocamdan
babygirlandcatmom dgltkn of İzmir çok sıkıntı ya yemin ederim hamileliğim de doktor hastane aramakla geçti tam buldum dedim doğum için kabul etmediler tansiyondan çok zordu psikolojik olarak