Momtobe İyi akşamlar kızlar bebeğim cuma aşı oldu hiçbir belirti olmadı ama bu gece aşırı huysuz bağırarak ağlıyor hafif burnu akıyor bide okdr aşının yan etkileri yeni mi başladı acaba
tinna Momtobe 1 hafta sürdü bizde ateş yoksa merak etme . İstersen hemşiresini ara sor yarın bizde de huysuzdu baya ama çığlık atmadı gazı falan ola biliyor bazen istemsiz yapıyor. Aglamak yerine .
aby24 Momtobe merhaba biz de bugün olduk aynı şekilde bağırarak ağlama bir şey olmuş gibi susturamadık ne kadar sürdü acaba