Nehir19 kizlar bebeğim 6 kg 2 numara b3z kullanıyorum ama sanki yan lastikleri sıkıyor gibi gobeginede kavisuyo ama kaka yaptig8nda kucakta olursa eğer biraz kıpırdayınca altını alıncaya kadar sırtına kadar kaka çıkıyor 3 numara beze gecmelimiyim acaba
Sdemirel Nehir19 bizimki şuan 7 olmuştur 5 kilo olduğundan beri 3 kullanıyoruz daha rahat hem 2de sızdırma oluyordu 3 e geçtik olmuyor hiç değiştirin bence siz de 😊2 çok az kullandık biz
Deletedmom0028 Nehir19 6 yı biraz geçince 4 e geçtim ben ez 3 e geçmen lazım hem sıkar hemde sürekli taşma yapar. Ben 5 numaraya geçicem.
Sevgi1 Nehir19 geç bence biz 4 no kullanıyorlz 11 aylik 5 de aldık bı paket ama 4 daha sikmiyo daha fazla var onda😂
ikizannesi10 Nehir19 bnmkiler 5 ve 6 kilo migrosun bezinde 3 kullaniyorm cok rahat ediyo ve bezde guzelms sizinti pisik fln hic olmadi prima 5 para etmezmis
Ummuscetinkaya 2 buçuk aylık 3 numara kullanıyoruz 2 haftadır. Hem rahat bez daha iyi oluyor onlar içinde.
Fkiklim Kızım 8 kılo mınıes 5 numara mı almalımıyım kilosu cok degil biliyorum ama bacagı etli öyle diyim basenli 🤣kat yerini kıp kırmızı yapıyor iz oluyo baya 5 numara alsam büyük mü olur 4 kullanıyoruz suan
Zulaleslm Nehir19 benimde öyle aynı iki aylik 6 kilo iki numara kullanıyorum canım 3 numara için daha erken bacaklarının yamuk olmaması için
Cicekimftm Nehir19 bebeğim 7900 dü enson 5 numara kullanıyorum. Gazlı kaka yapıca da taşırmıyor bu sebeple. Belini baya kavrıyor
Zulaleslm Cicekimftm ebeler büyük bez kullanmayin kalça çikikligida bazen olabiliyor dedi o yüzden söyledim🤷
Annesininpogacayanagi Nehir19 tabiki geçmelisin canım küçük geliyodur ona. Benim bebeğim 8 kilo 4 numara kullanıyorum sen düşün. Besin üstünde yazan kilolara cok takılma.