33 aylıkbugün 7. Günümüz öğlende gece de kesin 1 saati buluyo uyuması normal mi yani fazla değil mi ya hatta çoğu zaman 1 saati geçiyor 1 buçuk saat oluyor emerek uyurdu yani geri döncem emerek uyutmaya bu gidişle bugün öğlen uyutmadım denedim 45 50 dk sürdü yine 🤦♀️