Merhaba anneler; dokuz aylık bir kız bebeği annesiyim ve kızım doğduğundan beri pusette durmuyor sürekli bağırıyor kucağıma almak zorunda kalıyorum bebek arabasına geçtik orada da durum aynı tek başıma dışarı çıkamıyorum bu yüzden hem bebek arabası hem bebek cesaret edemiyorum kucağımda gezerken mutlu bu arada herkese laf atıyor havalar ısındıkça daha çok daralmaya başladım sürekli evdeyiz bence onda sıkılıyor ama bunun çözümü yok sanırım yürüse acaba çıkmak ister mi ? Ya da su globber bisiklerde durur mu sizce? Normalde evde de kucağımda bu arada kucağımda değilse peşimde sürünüyor hareketli bir bebek