batusss 2 yaşına kadar doktorumuz izin vermedi nedeniyse her canlının sütü kendi yavrusu için tasarlanmış ineğin yavrusu 1 yılda erişkinliğe geliyor insanınkiyse 18 yılda diğer canlıların sütü bebeklerin büyümesi için uygun değil onlara fazla gelir dedi yani tabi daha güzel anlatmıştı doktor ama benim aklımda bu kadarı kaldı