Selam kızlar. Bebeğşm 4.ayıma girmek üzere ama artık doymuyor farkediyorum gece uyutacağımda şimdilik bir öğün mama vermeye başladım. Eşim doktor önerdi diye aptamil almış prosyneo fakat araştırmalarıma göre içerisinde şeker ve Palm yapı varmış diye bir daha almak istemiyorum. Herkes golden goat markayı önermiş kullanan var mı aranızda memnun musunuz? Ya da doğal içerikli şekersiz vs öneriniz mama var mı yardımcı olursanız sevinirim 🩷🩷