ummukerem benimde cam balkon eğer yazın tamamen kapalı tutacaksanız fileye gerek yok ama yaz olduğu için illa açılıyor ben aralıklı açıyorum camları ona rağmen file var bizim balkonda balkon takımı var yazları çoğu zaman balkonda oturuyoruz çocuklar koltukların üstüne çıkabilir Allah korusun benimde ev 3. Kat balkona file camlara halat taktırdık çok hareketli bir kızım var bir anlık birşey Allah korusun hepimizin çocuğunu