Kızlar 6.katta oturuyorum 20 aylık oğlum camlarda çocuk kilidi var ama yazın sıcak oluyor camı açıp rahat rahat uyumak istiyorum. File mi taktirsak diye düşünüyorum file kullananlar sizce güvenilir mi ? İçiniz rahat cam açıp yatabiliyormusunuz sıkıntı yaşadıniz mi ?